طراحان خودرو

چرا طراحان خودرو، آلیاس را ترجیح میدهند؟

دلیل یکه تازی آلیاس در شرکت ها و استودیوهای طراحی خودرو چیست؟
در این مقاله می خواهیم به بررسی برخی از امکانات نرم افزار الیاس بپردازیم که در مراحل مختلف پروسه طراحی و توسعه خودرو به کمک طراحان خودرو و ایده پردازان صنعت خودرو آمده و همین ویژگی ها باعث بی رقیب شدن این نرم افزار در حوزه طراحی خودرو در جهان شده‌اند.

قابلیت اجرای سریع ایده ها
آلیاس این امکان را به شما میده که به تبلت و قلم نوری متصل کنید و مستقیماً طرح رو توی نرم‌افزار بکشید.
بعد از اینکه ایده هاتون رو کشیدین با قابلیت منحصر بفرد سابدیویژن،میتونید در زمان بسیار کوتاه این طرح رو به مدل سه بعدی تبدیل کنید. همچنین میتونید با سابدیویژن روی اسکن دیتا ها و مدلهای رفرنس ایده هاتون رو اجرا کنید. این برای کار هایی مثل فیس لیفت و تیونینگ بدنه ایده آله!
به این ها قابلیت اصلاح اتوماتیک و سریع طرح ها و سطوح را هم اضافه کنید.

اجرای مدل های دقیق
الیاس ابزار بسیار هوشمند ای برای مدل سازی سطوح مناسب تولید در صنعت داره که به شما این امکان رو میده که طرحی رو که در مرحله قبل زدید به صورت یک فایل دقیق دارای استانداردهای مهندسی و قابل تولید دربیارید.
هوش مصنوعی این نرم افزار به همراه ابزارهای تحلیل سطوح قوی باعث میشه که چیزی را از قلم نیندازید!

طراحان خودرو

ابزارهای آنالیز قوی
از آنجایی که بدنه خودرو انعکاس بالایی داره باید در محیط ها و زوایای مختلف زیبا به نظر برسه. ابزارهای آنالیز دقیقی برای کنترل کیفیت سطوح در آلیاس وجود داره. که طراحان خودرو را از این بابت مطمئن میکنه.

طراحان خودرو
طراحان خودرو
طراحان خودرو

قابلیت پرزنت حرفه ای
آلیاس این قابلیت را هم داره که به صورت لایو متریال های مختلفی را به مدل خودروی سه بعدی خود اعمال کنید. میتونید میزان شفافیت و نور و براقیت و … را تنظیم کنید تا در حین مدل سازی کیفیت انعکاس محیط اطراف را بر روی مدل تون ببینید. علاوه بر اون یک ارائه حرفه ای از طرح تون رو هم داشته باشید.

طراحان خودرو
طراحان خودرو
طراحان خودرو
طراحان خودرو

واقعیت مجازی
حتی این امکان وجود داره که نرم افزار الیاس به عینک های واقعیت مجازی متصل بشه. طراحان خودرو و مدیران و افراد صاحب نظر بتونن خودشونو اطراف طرح ببینن و طرح را از جنبه های مختلف بررسی کنند.
تصور کنید که این ویژگی چقدر میتونه در استودیو های طراحی مدرن و به روز مفید باشه. این به روز بودن یعنی اتودسک،الیاس رو مخصوص این استودیو ها ساخته…

طراحان خودرو

در دوره آموزشی آکادمی مستر آلیاس، مهرت طراحی خودرو را بصورت حرفه ای به شما آموزش می دهیم. برای اطلاعات بیشتر و دریافت روزانه مطالب مفید به صفحه اینستاگرام ما بپیوندید.

Leave a Comment